De eerste week in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Mekenkamp - WaarBenJij.nu De eerste week in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Mekenkamp - WaarBenJij.nu

De eerste week in Sydney

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

20 Maart 2017 | Australië, Sydney

Terwijl ik dit schrijf zit ik alweer in mijn derde week hier in Sydney!!

Op vrijdag 3 maart stond ik dan eindelijk op Schiphol om.naar Sydney te vliegen en dat was al een avontuur op zich. Na een omweg via Melbourne kwam ik zondag 5 maart EINDELIJK in Sydney aan. Die dag was verder niet zo spannend xd!

6 maart was introductiedag op school en WOW!! Zoveel indrukken in 1 keer, maar ik heb ook gelijk super leuke vrienden gemaakt en zoveel mensen ontmoet van over heel de wereld. Daarna kregen we een city rondleiding en we gingen naar de Harbour Bridge en Sydney Opera House (zoveel mooier dan op tv). Daarna zijn we lekker de stad ingegaan.

De eerste week school was heel erg wennen. Mijn klas was al bij elkaar vanaf januari en ik was de enige nieuwe student. Ik voelde mij dus als iemand die midden in het schooljaar verhuist was. Toch was de eerste week overweldigend in positieve zin.
Dat weekend besloten mijn nieuwe vrienden en ik mee te gaan op het Port Stephens weekend dat georganiseerd werd. De beste beslissing die ik heb genomen !! Ik heb dingen gedaan die ik nooit meer zal vergeten zoals: sandboarding, dolfijnen gezien en natuurlijk de KANGEROO'S. Dat was misschien wel het hoogtepunt! Dat hele weekend was fantastisch en ik heb het zo naar mijn zin gehad.

Het enige is als je naar Australië komt weet dat het duur is!! But i will survive !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nathalie

Op dit moment ben ik coor 3 maanden woonachtig in het prachrige Sydney, Australië!!

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 1004

Voorgaande reizen:

06 Maart 2017 - 27 Mei 2017

Sydney

Landen bezocht: